Vi fyldte 100 år d.14.6.2017

Det skulle fejres - og det blev det!

Mange, mange tak til alle, der glædede os med gaver. Der var stor opbakning fra lokale firmaer og pengeinstitutter med sponsorater og pengegaver, og fine gaver fra andre klubber og enkeltpersoner. Senere på året vil der igen komme begivenheder, hvor vi præsenterer nyanskaffelser, som også er jubilæumsgaver.

Vi siger mange tak for alle de fine gaver, vi modtog - se gavelisten her

Vi havde 3 helt overvældende dage i roklubben med meget stor tilslutning til det hele. Se foto i undermenuen Billeder - og der arbejdes på at vise en festlig film som Ole Gundersen har lavet- hvis du bruger Ipad eller Iphone kan du muligvis allerede se den... Læs også under punktet I kølvandet 2017

fest17 06 17 2

fest17 06 17 3

Hvis du har foto, du synes kan være spændende for andre er du velkommen til at sende dem til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Jubilæumspolo

dorthepolo

Mange har købt en mørkeblå, coboltblå eller hvid polo med jubilæmustryk. Prisen er 265,- kr. for voksenstørrelser og 250,- kr. for juniorstørrelser.

Jubilæumstrøjer kan stadig bestilles og købes hos Sportigan Assens. Man går selv ind i butikken og bestiller trøjen og betaler selv ved afhentning. Bestillingstiden er nogle dage, trykket er hjemme, både til mørk og hvid baggrund. Poloen fås i flere farver: Navy, cobolt, rød, hvid, sort. Hvis man ønsker tryk på skjorte, dragt eller jakke, kan Sportigan klare det også.

Jubilæumssangen - syng med.

Vi har skrålet og sunget til den store guldmedalje

Ole Gundersen optog ledsaget af Four Lads sangen til festen og arbejder på en billedserie med sangen som underlægningsmusik - spændende.

Per Thiesen har skrevet en jubilæumssang på melodien fra Assens valsen. Teksten er her

Marineforeningens shantykor har indsunget sangen for os med harmonikaledsagelse. Youtube filen kan ses på vores Facebookside og den kan også ses her

shantykoret

Jubilæumsskrift

Er udsendt eller omdelt til alle medlemmer. Andre Interesserede kan købe skriftet og få det tilsendt. Det koster 50 kr. + 32 kr. i porto. Indsæt beløbet på konto nummer 6850 1025206 og husk at angive navn og hvad beløbet dækker. Hvis du vil afhente selv, kontakt Jesper. Jubilæumsskriftet er blevet præsenteret på et pressemøde d.9.5 og Lokalavisen skrev en fin artikel om roklubben.

skrift