Rosjov for piger - Like a girl camp

AFLYST - ingen tilmeldinger

sculler 2 190514

alma cecil scul

Assens Roklub har fået 5000 kr. fra DIF og Always til at afholde en ro-bootcamp for piger. I Assens har vi det store vilde hav lige ved døren. Det vil vi bruge til at udfordre seje piger fra 12-16 år i den sidste weekend i skolernes sommerferie. Det er d. 10-11. august 2019.

Er du en sej pige på 12-16 år har du mulighed for at komme på årets sejeste bootcamp i Assens Roklub. Det koster 150 kr. for hele weekenden inkl. Mad.

Du skal bl.a. lære at ro i robåd og kajak, du skal lave din egen mad, hvor du skal flå en fisk, svømme under vand, på orienteringsløb, hygge og meget mere.

Ideen med ro-bootcampen er at du skal finde ud af hvor fed rosporten er. Under bootcampen vil vi også inspirere dig til at finde dine egne styrker både som individ og i fælleskab med andre.

Sidste tilmelding er d. 1. august.

Du kan tilmelde dig ved at skrive til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Du skal oplyse, navn, alder, tlf.nr. og adresse – husk at dine forældre skal give dig lov.

Du skal medbringe:

Sovepose, liggeunderlag, træningstøj og sko, badetøj, regntøj (tjek vejrudsigten) et par håndklæder og toiletgrej.