Søsportscenteret lukket

STANDERHEJSINGEN UDSKYDES PÅ UBESTEMT TID:

Kilometerlotteri - det starter som sædvanligt

- se Medlemsinfo, rokort eller Facebook

Kære medlemmer i Assens Roklub

Pga. coronasituationen udskyder vi standerhejsningen på ubestemt tid. I hører nærmere ad de sædvanlige kanaler, når vi forhåbentligt snart er igennem krisen.

Kajakroere har fået lov til at tage kajakker og pagajer mv. i containere og bådhal, men de må ikke benytte fællesbygningens faciliteter. Vi henstiller på det kraftigste til at følge myndighedernes og Dansk Idrætsforbunds anbefaling: "At al udendørs træning fortrinsvis sker alene eller med ens nærmeste – og med en afstand til hinanden som overholder anbefalingerne."

Vi mener ikke, at vi kan give roerne samme mulighed, da det ikke vil være muligt i bådene at holde den anbefalede afstand til hinanden på 1,5-2 meter. Måske vil vi når vandtemperaturen er lidt højere give dem, der er frigivet til det, adgang til at ro singlecoastal eller singlesculler, men vi håber selvfølgelig, at vi alle kan komme på vandet inden da.

Mange forhåbningsfulde rohilsner fra bestyrelsen