Velkommen Gæsteroer.

Er du på tur rundt i det danske vand, og er du medlem af en klub organiseret under DFfR eller DKF?

Så er du velkommen til at overnatte i Assens Roklub. Anmeldte gæsteroere skrives så vidt muligt i kalenderen her på siden.

Vi er en del af Assens Søsportscenter. Adresse: Næsvej 28. Telefonnummer til bådehal og klublokale 6471 4098. Vi har wifi i bådhal, køjerum og klublokale.

Kontakt for gæsteroere: John Duus Hansen John eller

Bente Lund Christoffersen Bente

luftfoto

(Assens Søsports Center er nummer 28 - roklubben ligger som del af Assens Søsports Center)

Vi har en super beliggenhed yderst på Assens Næs, og vores faciliteter omfatter hems med køjerum med otte faste køjer

Desuden et lille køkken med spiseplads og hyggerum med sofa og spisebord. I køkkenet er der komfur med ovn, kogegrej,køleskab, kaffemaskine, kogekedel og service til ca 10 personer.

I bådehallen er der et lille toilet og i Søsportscenteret selvfølgelig også toiletter, omklædning og badefaciliteter.

Gæster har ligeledes adgang til vores klublokale på 1.sal i Søsportscenteret. Gæstenøglen passer til fællesfaciliteter i Søsportscenteret samt til bådehal og klublokalet på 1.sal i fællesbygningen. Hvis vi har flere hold gæster er der mulighed for efter aftale at overnatte i klublokalet.

Udendørs er der mod vest et lille grønt areal direkte ned til Lillebælt, hvor man kan nyde solnedgangen og grille en pølse oven på dagens rotur. Bådene kan lægges op her, og der kan slås et par mindre telte op.

Mod øst er der udsigt til Assens hen over den aktive havn, hvor der er både marina, erhvervshavn og værft.
- Vi ligger dog fredeligt yderst på næsset.

Gode bademuligheder i Lillebælt lige ved klubben. Her ud over også gode indkøbsmuligheder tæt på havnen samt restauranter, fastfood og ishus tæt ved.

Prisen for alle disse herligheder er kun 30 DKK pr. person pr. nat.
Bådleje 30 DKK  pr.sæde pr. dag. Kajakker kan udlånes efter aftale. Udlån sker efter langtursregler for DFfR og DKF.

Forslag til ture med landgang og overnatning i vores område kan vi også hjælpe med.

Alternativt er der opslag med kontaktpersoner uden for klubben. Så du kan også blot ro ind til klubben og ringe til en kontaktperson. Så sørger vi for, at du får ly for natten.