Vinteraktiviteter

25.01.21: Stadig lukket i Søsportscenteret - vi håber på en åbning i februar 2021

Alle klubaktiviteter dvs, URO aften, vintervedligehold, sportsroning er aflyst foreløbigt indtil januar 2021. Alle er velkomne til at slå f.eks. en gåtur eller cykeltur op på Rokort, med hensyntagen til de generelle retningslinier: Max. 10 personer, ingen indendørs aktiviteter. Julenissebadning kan arrangeres individuelt i små grupper, med max personer i omklædning og baderum som angivet ved opslag på dørene til omklædningen.

Tidligere opslag:

Standeren er taget ned, men vi har gang i mange andre tilbud. I år med lidt anderledes regulering end normalt. Alt bliver slået op på Rokort, så man kan tilmelde sig der. Følg med i opslag, og vær hurtig med tilmelding. Fællesspisning og forsamlinger er desværre ikke muligt her i efteråret - vi må se, hvordan verden ser ud efter nytår. Max. 10 personer i klublokalet på nuværende.

Vi har gang i Vintervedligeholdelse af kroppen, svømmehal, vinterturnering i ergometer - 8'er Grand Prix, onsdagshold og mange rohold i motionsrummet. Der er begrænset deltagertal til alt, men der er helt sikkert også plads til dig. I motionsrummet er på opslagstavlen et skema, med mulighed for at melde hold til på bestemte tidspunkter. Måske dukker der også noget spontant op, så hold øje med Rokort og Facebook - Assens Roklub.