Standeren er hejst - Sæson 103 er i gang

Vinteren er ovre - sommertiden startet - og vi har startet årets fest på vandet. Lørdag var vejret dejligt lunt med vind lige i overkanten - men flot.

standerop19 0

Lørdag d.30.3 var over 50 medlemmer mødt op til en travl og festlig eftermiddag med kaffebord og masser af kager. Velkomst og program fra Formand Dorthe Toft, Rochef Jens Meesenburg og Kajakchef Steffen Anderson.

4 ny kajakker blev døbt gode danske fiskenavne: Karusse, Skrubbe, Havkat og Knurhane.

standerop19 1

Efter standeren var hejst gik 5 inriggerbåde med 19 roere og 5 kajakker på vandet til en dejlig sæsonstart. Ungdomsroerne tog slet ikke hjem, men sov i klubben efter en aften med pizza, kage, brætspil og sjov. "De gamle" tog hejm efter pizza og kage ad libitum.

standerop19 2

standerop19 3