"Luftballonbørn" i kajakker

kajak20160721

Torsdag den 21.7. modtog tre af vores kajakinstruktører Jens, John og Stephan 5 voksne og 9 børn og unge fra foreningen Luftballonen til en hyggelig eftermiddag i kajakkerne. Foreningen holder hvert år en to-ugers sommerlejr for børn med astma, allergi eller eksem. Børnene oplever i løbet af denne lejr en masse spændende aktiviteter og i år indgik en tur på vandet i programmet. Først øvede vi de mest basale ro-teknikker på græsset, derefter legede vi kongens efterfølger i Assens havn og til sidst spillede vi et kajak-boldspil på vandet. "Det var en hyggelig eftermiddag og det var dejligt at vi, med vores hobby, kunne gøre noget godt for disse unge mennesker." sagde Stephan efter arrangementet.