Vores aktiviteter er selvfølgelig primært omkring roning i robåde eller kajakker.

De første går i bådene på hverdagsmorgener klokken 6:30 og så følger mange hold og enkelt personer dagen igennem og om aftenen.

Mandag aften er det URO, tirsdag aften hold med de hurtige, onsdag aften fælles roning, hvor der er instruktør tilstede og søndag morgen fællesroning for frigivne roere.

Kajakroerne har fællesroning mandag og onsdag.

Derudover har vi forskellige turaktiviteter og fælles aktiviteter af mere social karakter.

Følg med i opslag og se tidspunkterne i kalenderen. For medlemmer kommer opslagene på klubbens fælles program Rokort.

Vinteraktiviteter omfatter brug af motionsrum, mange hold på romaskiner til træning af styrke og puls og for nogle også - især kajakroere - vinterroning efter særlige regler.